BLOGGLISTA #1

 Här kommer min första blogglista.

1. Vilket är ditt favoritnummer? 8 tror jag.

2. Vad var det senaste du åt? Chips , Num num!
3. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Emm , blå 🙂
4. Hur är vädret just nu? Kallt och lite blåsigt!
5. Vem var den senaste personen du smsade med i telefon? Faster ♥
6. Har du några syskon? Ja, två bröder och en syrra.
7. Ögonfärg? Bruna
8. Favorit högtid? Eid Al-fitr
9. Favorit månad? Maj, Varmt, skönt och jag fyller år då:)
10. Vilken var den sensate filmen du såg? Det var The hunger games 3: Mockinjay, Var väl OK.
11. Favoritdag på året? 5 maj, min födelsedag.
12. Choklad eller vanilj? Äta choklad och lukta vanilj. 
13. Vilka böcker läser du just nu? Oönskad.
14. Ditt favoritfotbollslag? Real madrid
15. Vad gör du just nu? Svarar på denna lista och måste baka snart.
16. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga tack!
17. Favoritblomma? Pioner
18. Gillar du att flyga med flygplan? Ja, de jättekul ju!
19. Höger eller vänster-hänt? Höger
20. Saknar du någon? Ja, Far och morföräldrar.
21. Lyssnar du på radio? Only in the car. 

22. Tre rädslor som du har? Döden, förlora någon, spindlar!
23. Fem saker du älskar? Familj, baka, fota, choklad och resor.
24. Favoritfärg?
Blå ♥
25. Favoritcitat?
Har flera men en av dem är : Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once!
26.Skostorlek?
36-37.
27.Vad ska du göra idag och ikväll?
Jag ska hem till min faster, ser framemot det !97404050

Kommentera

