JULNYTT

Hej på er. Tyvärr har inte jag skrivit något idag för att jag har suttit och fixat den nya designen som jag egentligen skulle ändra till jul men jag kunde inte hålla mig så nu är den uppe vad tycker ni? I think att jag kommer att ha den här designen under en lång period ni har ju märkt att jag har bytt väldigt mycket men nu är jag 100% nöjd med denna design. Designen är mycket finare och har många funktioner när man besöker bloggen med med datan men när man besöker den med mobilen är den bara enkel och har inga funktioner. Glöm inte mitt gratis erbjudande där jag kan skapa en header för eran blogg. https://fatimaalhashemy.wordpress.com/2014/12/14/erbjudande/

Förresten har nu märkt att det snöar i min blogg?

Namnlös

Kommentera

