Fattigdom

2015/01/img_3425.jpg
Imam Ali sade: ”Om fattigdom var en man så hade jag dödat honom”.
”If the poverty was a man, I would have killed him”
Ärligt talat när ska fattigdom, korruption, död, krig, lögner och mycket annat ta sitt slut?
Må gud påskynda din åtkomst Ya Mahdi!

4 reaktioner på ”Fattigdom

  1. Så länge vi lever som vi gör i västvärlden, tror inte jag på att fattigdomen kommer ta slut. Vi förbrukar mer än vad vi ska göra. subhanallah på tal om krig, död, lögner så är det en del av denna dunya, tror inte att det någonsing kommer gå över.
    Må allah vara med oss alla.

    Gilla

    1. Jag har den tron på att allt elände kommer att ta sitt slut någon dag. Jag tror även på att Imam Mahdi kommer och friar världen , skapar fred i världen . Må Gud påskynda hans åtkomst. Jag har skrivit om honom på min blogg sök i min sökruta som finns åt den högra sidan uden kategorierna på min blogg. Vi hoppas på det bättre och ser vad Gud har skrivit till oss. Ha det fint!

      Gilla

Kommentera

