Tillbaka till rutinerna

ffd
Haha piroger all the time 🙂 Recept: https://fatimaalhashemy.wordpress.com/2014/11/11/all-karlek-till-piroger/

Hej på er. Jag hann inte skriva något igår fast jag tidanställde ett inlägg om fattigdom så det är väl bra? Annars har jag pluggat för det mesta med fika ( Jordgubbste med det godaste muggkakan ever som jag provade att göra receptet finns på bloggen) igår.Det känns tungt att vakna tidigt nu på morgonen man har inte kommit in i de gamla rutinerna liksom men snart så blir det förbättring säkert utöver allt annat så har eksemet kommit tillbaka efter vädret men jag får hoppas på det bästa iallafall. Bakade piroger igår kväll alltså liksom vad ska man säga piroger all the time hemma hos oss men men idag ska jag prova göra ett  nytt recept som jag hittade på en Facebookgrupp, det är ett turkiskt maträtt som heter Su Böreği. Hoppas att det blir lyckat och gott Insha´Allah. Jag ska göra den med vitost med torkad mynta och en sås som man gör själv. med logisIMG_9249.jpgi

Kommentera

