Lala Gästbloggar ♥️

IMG_3964
Hej jag är en av Fatimas närmaste vänner och hon och jag kom överens om att jag skulle få gästblogga på hennes blogg. Ska jag vara helt ärlig så är jag inte så säker på vad jag ska skriva i detta inlägg men jag tänker skriva och se var det tar mig… Fatima är en helt underbar vän, hon är pålitlig och snäll och frågar du henne något så får du helt säkert ett ärligt svar, även om svaret kanske inte är det snällaste. Hon är kreativ och hjälpsam, behöver du hjälp så vet du alltid att hon kommer att ställa upp för dig. När hon visade mig hennes blogg så blev jag stolt över att hon faktiskt började att skriva ner allt hon tänkte på under dagarna, på något sätt var det som om vi (jag och hennes andra kompisar) lärde känna henne mer, vi fick reda på vad hon tänker och tycker. Ska jag vara ärlig så kan jag och Fatima bli arga på varandra rätt så snabbt men vi blir alltid vänner inom en kort period. Men även när vi är arga på varandra så är det nog vi två som alltid står upp för varandra och alltid är dem två som tillsammans kommer på sarkastiska kommentarer. Men nog om Fatima, let’s talk about me. Jag är lika gammal som Fatooom hon är dock några dagar äldre än mig. Jag ÄLSKAR citat och att designa och att göra fashion collages. Mina favorit citat är ”everyone smile in the same language” , ”every champion was once a contender that refused to give up”, ”a bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, for its trust is not on the branch but at its own wings” och till sist ”she was unstopable not because she didn’t have flaws, but because she continued despite them” om ni likar detta inlägg så kanske jag lägger in flera olika bilder på citat och collager. 😋😋💖💖💖

Kommentera

