Upptagen

IMG_9938 IMG_9941 IMG_9950 IMG_9951 IMG_9961 IMG_9967Recept på äppelkaka hittar ni här och på kärleksmums här och på piroger här.

Hej på er, förlåt för jag har inte bloggat under dem här två senaste dagarna men jag är faktiskt upptagen. Det har varit mycket städning och bakning hemma. Igår bakade jag piroger, kärleksmums och äppelkaka så är lite så trött och har inte lust och skriva men jag tog lite snapshots. Idag ska jag hem till min faster så jag är fortfarande liksom upptagen men jag önskar er en fortsatt bra Söndag (jag hatar Söndagar dem är så tråkiga då man inte gör något innan skolan börjar på Måndag men idag är vi hos faster och jag har ju bakat så de blir nog en bra Söndag)

En reaktion på ”Upptagen

Kommentera

