YOGGI & DELICATO

IMG_4656
MIN LUNCH I SKOLAN IDAG 🙂

Kort skoldag var det idag och så har lovet börjat en hel vecka lov skönt va?

Men jag har mycket att läsa in eftersom att vi har prov efter lovet så fattar inte vad är meningen med lov då? Det snart dags för promenader igen, snön har smält och de fint väder faktiskt. Under sommarlovet känner man sig verkligen trött jag känner det iallafall eftersom att man inte rör på sig men nu ska jag lära mig även om jag är ledig så jag röra på mig det känns skönare än att gå runt och vara trött dagen runt 🙂

Igår var jag hemma hos min farmor så det blev ingen uppdatering.

Have a nice Friday! 

Önskar er en välsignad Fredag ♥

Kommentera

