Helgen & Gottis

IMG_9885 IMG_9064 IMG_9060 IMG_9071Helgen med bilder såklart endast mat typ hahaha… Vad skulle man göra utan mat? Äkta kärlek är mat ♥

Älskar när himlen är rosa/lila superfint så jag passade på och fotade, att fota, baka och skapa egna bilder är det bästa jag vet det är bara det jag vill hålla på med i livet 🙂 men tyvärr funkar inte livet så 😦

Idag vaknade jag tidigt och förberedde tillsammans med min lillasyster en överraskning för min älskade kusin Sh som fyller år idag. Önskar dig all lycka i livet min finfina kusin. Habibti vi älskar dig så mycket. Bilder kommer nog upp imorgon för nu är jag upptagen and Goodbye!

Ha en riktig skön Lördag!coollogo_com-28553262

Kommentera

