Avklarat





Fikan igår i skolan då man slutar kl 17:00. Inget speciellt är gjort fötutom att ett prov är avklarat och nu väntar två prov nästa vecka nämnligen Engelska och Franska prov och den 17:e mars matteprov 😦  

Men igår var det lite skönt jag läste min bok, surfade , pluggade lite så det var lite chill faktiskt. Visst är det skönt med lov men efter lovet när man ska börja med den gamla rutinen så vill man bara dö snälla att vakna tidigt är det värsta jag vet men jag sover inte heller till så sent på dagen under helgen vaknar jag innan tio faktiskt men men snart är man inne i den gamla rutinen .Idag ska jag försöka att skriva ett inlägg om tankar och åsikter eller religion så håll utkik men det blir iallafall på eftermiddagen. Ha det kära läsare ♥️.

Kommentera

