Vår

Våren är äntligen här! Så fint och svalt väder det är känns det som. Ut med er ta en promenad, fika eller något bara man är ute i det fina vädret. Köpte slush på vägen hem med min syster och bror.

Idag hade vi ett prov och imorgon har vi en till så det blir ingen vila, det är därför som jag inte har hunnit blogga. Älskar lasagne + champinjoner mef köttfärsåsen dunder gott!

Firade min fina vän N idag med en tårta som jag gjort och cupcakes som min vän gjorde så vi överraskade henne mitt i mattelektionen dock så filmade min lärare oss när vi gick in sjungande men det visade sig att hon inte hade tryck på knappen som man filmar med 😦

Ha en fortsatt bra Onsdag hörni! 

Kommentera

