CANON EOS 500D

IMG_9677IMG_9674IMG_9669Kameran jag använder för bloggen och i vardagslivet heter Canon eos 500d. Det är en gammal version av Canon den lanserades år 2009 men bilderna ser  mer än perfekt ut , skärpan är utmärkt bra! Så den ger jag 5/5 + tummarna och tårna upp för den 🙂 Det är en 15 megapixels kamera så vitt jag vet, fick den som present av min faster I just love her ♥.

Här nedan kommer bilder tagna med kameran och längst upp är bilderna på själva kameran… För att se bilderna i bättre kvalité klicka på bilderna för att kvalitét försämras när jag lägger upp dem på bloggen.Vad tycker ni om bilderna nedan? Kommentera gärna.IMG_9426IMG_9913IMG_9516IMG_9376IMG_9536img_7739IMG_9397IMG_9138IMG_9129IMG_9644

2 reaktioner på ”CANON EOS 500D

  1. Även om den är från 2009 har det inte hänt något revolutionerande som gör att man behöver byta upp sig till en 700D eller 750D. Dynamiken är I princip densamma.

    Gilla

    1. Ja, det märkte jag när jag jämförde den med nyare canon men den är superbra och ger verkligen snygga bilder i bra kvalitè. Tack för ditt kommentar!

      Gilla

Kommentera

