MIDDAG ♥

BORDET monket godis monkey JELLY MONKEY äppel monkrySnapshots från gårdagen hemma hos oss. Min faster kom över på middag det blev pizza, supergott var det och supertrevligt att äta alla tillsammans och umgås tillsammans. Sedan bakade jag en äppelkaka och receptet hittar ni HÄR. Idag kom min farbror och mina två fastrar på middag och det blev jätteroligt haha det är kul när man spenderar helgen med dem förutom att barnen gör mig helt galen. Jag är supertrött så nu ska jag gå lägga mig, försökte skriva detta inlägg i timmar nu men äntligen publiceras den NU.

 

Kommentera

