SAMSUNG GALAXY ALPHA

IMG_9861mmmmIMG_9837IMG_9835Ovanför ser ni min nya mobil, hade en Iphone 4s förr. Det är min födelsedagspresent som jag fick av pappa i förskott [fyller år 5 maj]. Jag bara älskar den, den funkar super och har en snabb processor på 1,8 GHz.

Det är ett Nanosim som funkar för denna mobil så vi klippte mitt simkort ännu mer. 32 GB har mobilen och jag tycker att mobilens batteri är super eftersom att man kan ha den 2 dagar utan att ladda den och även spela, fota och göra mycket med den samtidigt.

Ni som har Samsung galaxy alpha vad tycker ni om den? Har ni tips på appar och live wallpapers? Dela gärna med er!

Kameran är 12 megapixels, bilderna och skärpan är verkligen supersnygga se nedanför…

20150410_160345 20150411_125845

2 reaktioner på ”SAMSUNG GALAXY ALPHA

  1. Den verkar ta mycket bra bilder. Är du nöjd med telefonen? Själv har jag en samsung s 3 mini men funderar på att uppgradera. Lämna gärna ditt svar på min blogg heartmodesty.blogg.se så jag ser dit svar. Thanx.

    Gilla

    1. Ja, den tar väldigt väldigt fina och bra bilder! Jag är jättenöjd med den, den är snabb, batteriet håller 1-2 dagar oavsett hur mycket du spelar och surfar med den. Den har även mycket bra och utvecklade funktioner och priset är också bra.

      Gilla

Kommentera

