DET RULLAR PÅ

image

image

image

image

Hej på er! Tycker faktiskt att det här med mobilbloggning är bra dels går det snabbt och dels att det blir inlägg bättre än inga alls. Jag är jätteglad idag mitt eksem har blivit bättre efter att ha besökt läkaren och fått mina krämer Alhamdullah! och dessutom har jag fått A på två prov den här Tack Gud! Annars rullar livet på idag var det grill vi grillade shishkebab de bästa haha. Älskar icas muffins värt att prova och nu måste jag kila iväg ska upp och byta om för att vi ska ut.
Ha en välsignad Fredag allihop!

2 reaktioner på ”DET RULLAR PÅ

  1. Att grilla shishkebab är så jävla gott, älskar när den är lite stark också men det är inte många i min familj som gillar det så jag brukar få fixa själv med m’hammara haha. Trevlig fredag

    Gilla

    1. Haha ja de riktigt gott! Nehe älskar arabisk mat måste tvinga dem att äta haha trevlig Fredag på dig också snälla.

      Gilla

Kommentera

