TILLBAKA

nannaHej på er! Det känns som att jag inte bloggar ofta nu för tiden men nu när sommaren närmar sig så har vi mycket prov och det blir mycket plugg även under helgen och jag är med familjen så då hinner jag aldrig sätta mig ner och skriva. Men nu känns det som att jag måste få ta tag i det och börja.

På sistone har jag bloggat mest om mat, vardagen och citat vill börja skriva mer om åsikter och religion. Ska försöka skriva ett inlägg om religion eller tankar som kommer upp förhoppningsvis imorgon Insh´Allah.

Förresten vad tycker ni om min nya logga/watermark på bilden jag tagit på rosen? Glöm inte att jag fixar loggor och headerbilder helt gratis det är bara att säga till.

Ska skriva ett inlägg om mina nya smycken som kommer väl upp om ca en halv timma håll utkik på bloggen tills dess 🙂

Kommentera

