TALA GOTT

gottKLICKA PÅ BILDEN FÖR BÄTTRE KVALITÉ

Denna citat tycker jag stämmer så jag delar med mig av den med min egen design. Vad tycker ni angående det här? Är det rätt att bara slänga upp en massa ord utan att tänka till? Tänk efter, före.

Jag försöker att tänka till innan jag säger något och att inte säga bara vad som helst nu på sistone, det är bra att tänka på eller vad tycker ni? För det är lite försent att ångra sig faktiskt. Att säga sanningen är en sak och det här en annan. 🙂

Kommentera

