STUDIO

1432726484745 1432726368513

Ursäkta bildkvalitén men jag hade dock inte min systemkamera med mig 😦

Hej på er alla fina läsare! Igår vaknade jag 06:30 och tillsammans med klassen tog vi tågen vid 07:40 till t-centralen därefter till tekniska museet. Där vi faktiskt fick spela in ett nyhetsprogram jag var TV-Fotograf eftersom att det är vad jag älskar att hålla på med KAMERA ♥  Det var verkligen superkul och man kände att det var riktigt eftersom att den sändes även på TV. Men kul att prova eller vad tycker ni?

Senare vid fem tiden åkte vi till Universitet där vi deltog i vårruset 🙂

Kommentera

