ÄR VÅREN HÄR ELLER…!

blommer fågel

Klicka på bilderna för bättre kvalité

Ärligt talat, det jag  mest älskar och kan sitta i flera timmar och fixa är att redigera bilder och ta foton. Kollade på våra gamla bilder hemma från 2010-2011 då hade vi en vanlig digitalkamera och det visade sig att jag har tagit bilder sen jag har varit yngre. Det är något jag alltså har hållit på med väldigt länge. Men nu när jag väl har min systemkamera så tar jag väldigt fina bilder eller vad tycker ni? Har vi någon läsare som älskar att fotografera? Det väldigt kul tycker jag för att man kan uttrycka sig med bilder och även visa hur fina saker och ting är som blommorna ovan t.ex.

Imorgon blir det Skansen med klassen jag hoppas att jag får till bra bilder, håll utkik imorgon.

hhh

Kommentera

