TILLBAKS

IMG_4232 IMG_4238 IMG_4276 IMG_4186Heeeej heeej! Nu är jag tillbaka från min resa! Kändes jobbigt när jag åkte tillbaka till Sverige det kändes tungt och jobbigt faktiskt. Jag saknade mina mostrar och morbröder jättemycket och det kändes jättetungt i hjärtat men hoppas att det släpper snart. Vi spenderade roliga och bra dagar i Iran dock inte i Irak det var varmt,jobbigt och tråkigt men det bästa var ju att jag besökte imamernas gravar. Alhamdullilah för allt! Några snapshots från resan det kommer fler bilder Inshallah. Jag har också en beställning från Ayisah.com som har kommit som jag måste hämta ut det blir nog imorgon eller över vi får se. Shopping inlägg kommer också under dagen säkert 🙂

Kommentera

