LONG TIME NO SEE

image

imageLong time no see! Det var ett tag sedan jag kikade in i bloggen och skrev något även fast det har ekat tomt här så är ni så fina och kikar in varje dag.
Men livet rullar på och man blir upptagen,det här inlägget skulle upp igår kväll men jag var för lat för att skriva klart den och läste lite av boken Matchad som jag nyligen lånade och ska läsa. Förresten har någon här läst den? Vad har ni och berätta om den? Igår städade jag min gaderob och rensade lite å mycket smycken och kläder har jag nu har jag dessutom över 55 sjalar haha! Och så köpte jag lite kläder från iran och smycken som jag kommer att visa i ett annat inlägg. Men tills dess så önskar jag er en välsignad Fredag kära läsare!

Kommentera

