SEPTEMBER

IMG_4734 IMG_4738Bilder tagna för några minuter sedan faktiskt 🙂

Hello September! Första september idag och det har regnat så tecken på höst?! ärligt talat snart börjar det tråkiga vädret eller det har snarare börjat redan. Nu sitter jag bara tar det lugnt och dricker mitt varma kaffe som snart börjar bli kall haha. Just det, nu har jag bloggat i 1 år och en månad tiden går snabbt haha, tänkte ha ett throwback inlägg imorgon.

Jag har faktiskt uppdaterat lite bloggen med en bild och info om mig själv kort och gott, lite ny bloggdesign och font vad tycker ni? Typsnittet är litet bara där det står kort om mig annars är det medium och ett fint typsnitt eller vad tycker ni?

Det har varit skola idag jobbigt men ändå kul för att göra saken lite bättre, som tur har man roliga klasskamrater heeh! Nu ska jag bara publicera inlägget och sedan läsa min bok ”Matchad”. Ni som har läst boken berätta lite kort om den och vad ni tycker skulle varit jätteintressant att få veta. Ha en fortsatt bra kväll kära läsare, godnatt♥

Kommentera

