AYISAH.COM PRODUKTER

nononanonhh
nanan

haha jjj

Ett citat jag älskar och kommer alltid att älska som alltid brukar stå på pappret från en klänning eller sjal från ayisah.com är :

Love your hijab, express your faith” ♥ Älska din hijab, uttryck din tro.

Mina nya sjalar från ayisah.com är här, så glad över dem! haha. Den gråa som inte är mönstrad är i storleken 70 x 180 cm så jättestor är den. Fördelen med det är ju att den är så pass stor att du faktiskt kan täcka dig ordentligt med den och så slipper du att nacken syns eller framför liksom. Dessutom är den jättemjuk och sitter fint på huvuden som ni ser på bilden. Länken till den är HÄR. Utav mina egna erfarenheter är det så att vi tjejer som bär slöja ska bära sjalar som är luftiga som inte täpper för mycket hårbotten för då kan de leda till massa grejjer som eksem. Så sådana luftiga hijab är perfekta för oss! Samma sak med den andra sjalen som är mönstrad den har lite silverlinjer som tyvärr inte syns på bilderna. Bra sitter den på huvudet och du kan välja mellan olika storlekar på den. På deras hemsida så ser man sjalen i brun färg fast det är antagligen fel för den är i grå färg så ni vet det. Den hittar ni HÄR.

Sen beställde jag även en svart abaya som är så snygg! Fast den får inte ni bild på tyvärr för min kamera får inte till bra bilder. När jag fotar den så ser det ut som vitt eller ljusgrått jättefult så ni får länken HÄR på den. Ärligt talat så är den jättesimpel och fin för man kan ta på sig t.ex en mönstrad kavaj med den och så en fin sjal. Supersnyggt och elegant! Så in och köp nu!

Kommentera

