STRESSPANIK

faatio faatHej! Måste jag tala om hur stressad jag är eller vad jag går igenom på grund av uppsatser,prov och uppgifter haha ! Jag det ska jag tala om för jag är så trött vill sova just nu, har knappt sovit så bra på flera dagar nu. Jag hatar när jag känner att jag är så säker på ett ämne och sen känner jag att jag aldrig kan komma igång med arbetet bara för att liksom! Då får jag stresspanik och kan inte få fram ett ord hhhh. Men iallafall jag kom hem vid halv fyra och pluggade fram tills nu, jag blev klar precis nu liksom.

Jag har en uppsats att skriva, jämföra två länder, bnp, fattigdom,korruption, kärnvapen, infrastrukturer osv. Sen skrev jag min arabiska text som jag måste redovisa imorgon också. Och nu ska jag läsa min bok ”flyga drake” och sen lägga mig för Guds skull haha det enda jag har längtat efter hela dagen är sömn, förr hatade jag att sova och nu vill jag bara sova haha. Jag har druckit kaffe och vitamin well för att hålla mig uppe, ville just tipsa er om Vitamin well med smaken kaktus & citron för er som inte provat den så goooodd! Nu godnatt alla kära läsare ♥

Kommentera

