SAMSUNG GALAXY A5

kkkddjkIMG_7190Heej på er! Jag har ärligt talat försöka skriva det här inlägget sen kl 17 haha. Men så dyker det upp något eller så kollar jag upp något på datorn osv. Mitt efterlängtade mobilskal är ju äntligen här! Super fin och elegant tycker jag, det är inte sådan glitter som man kan känna på och så få det på händerna utan den är annorlunda snyggt! 

Jag fick en Samsung galaxy alpha i april 1 månad tidig födelsedagspresent, sen blev den stulen i Irak med 5 andra mobiler där hemma. Så då köpte jag en Samsung galaxy A5 direkt alltså har jag haft den i 2 månader nu och den funkar helt OK. Den har bra kamera och är snabb osv dock 16 gb då min gamla Alpha hade 32 gb. 

Kommentera

