PLυGG.PLυGG.PLυGG

IMG_7203 faatPlugg, plugg,plugg är det jag har gjort alla dessa dagar, tiden springer iväg sitter från kl fem till tolv på natten och det känns som om jag ändå inte är klar, jobbigt! Känns som om man inte har något liv, fast det är värt det, jag uppfyller ju mina drömmar!

Den dagen då man kan le och vara stolt över vad man uppnått, när du jobbar med det du vill kommer du att tacka dig själv för allt slit du lade ner på skolan. Kunskap är ljuset till livet ju. När du väl har bestämt dig att lyckas finns det ingenting som kan stoppa dig, hur tufft än det blir! Så sätt igång! Gå ut och skaffa dig det liv du drömmer om medan jag ska gå och lägga mig nu då jag är jättesömnig, Godnatt ♥

2 reaktioner på ”PLυGG.PLυGG.PLυGG

  1. Hej! Förstår att det är tufft och jobbigt med allt plugg just nu! Men det är som du säger; det är värt allt hårt arbete, för att nå dina drömmar och kunna skapa det liv som du vill ha. Så håll ut:mrgreen:😅 Lycka till!!! Kram, Helena

    Gilla

Kommentera

