CALMLY

PicMonkey Collage IMG_7310

Denna headband köpte jag i Iran för Muharram, har den på sjalen väldigt snyggt kostar typ 2 svenska kronor?!.

Muharram månaden är här, med sorg och tårar. Låt oss återvända till Muharram, till Ashura dagen där hela världen var i sorg. Låt oss återvända till arenan där Husseins kropp låg, där hans heliga huvud placeras i toppen på spjutet, den händelsen gjorde så att hela världen fällde en tår. 

Jag har varit i moskén och sen bara varit hemma tänt ljus i mitt rum och läst en bok. Jag har bara tagit det lugnt nu när jag inte har plugg de två dagarna så det känns ju skönt. 

Nu önskar jag er en fortsatt skön helg mina fina läsare ♥

Kommentera

