OREO GLASS

IMG_7313 IMG_7315Oreo glass num num! Gb glace glassen med oreo bitar i är supergod och rekommenderas inte varmt utan rekommenderas kallt 🙂 Imorgon är det skola och jag har inte pluggat något denna helg, annars har jag varit i moskén, storstädat mitt rum, läst bloggar och bok, och nu är jag förkyld och har halsont haha som vanligt liksom inget nytt. Nu önskar jag er en fortsatt skön Söndag kära ni. 

Känner någon att Söndagar är värre än Måndagar, söndagar känns så långtråkiga för mig även om jag gör något speciellt vad tycker ni?

2 reaktioner på ”OREO GLASS

Kommentera

