AYISAH.COM NEW IN

IMG_7385 IMG_7373 IMG_7374 IMG_7409 IMG_7390 IMG_7430 IMG_7439I´m in l♥ve med ayisahs sjalar! Så snygga, mjuka, sitter fint på huvudet, kalla, alltså bara underbara ∅m jag ska vara ärlig! På deras hemsida står det att sjalen är i grå färg fast den är i denna färg som ni ser på bilderna självklart snyggare än grått! Dessutom har inte jag haft någon sjal tidigare i denna härliga färg I just like it! 

Sedan beställde jag en hijab hairbun haha den ser rolig ut på bilden.Denna hijab hairbun är skonsam för håret utan att ge slitage som vanliga flower clips gör.Den är bra för mig också för att min hårbotten får allergier mot plast och clipset på en flower clips är gjord av plast så denna hairbun är super!

Sedan som vanligt så får inte jag en bra bild på klänningen, fast denna klänning är helt klart jättesnygg och fina färger lila & svart! På bilderna ser det ut som vet inte typ mörk rosa fast den är i lila & svart färg med sidofickor väldigt smidigt ju! Snygg och lång och helt klart passande för en hijabista! HÄR kan ni se bilden på klänningen halva är fikonfärgad och den andra halvan svart.

In nu och shoppa loss glöm inte att alla varor skickas med dhl express beställer du på morgonen får du dina produkter nästa dag på morgonen supersnabbt! I´m in love with ayisah.com för att vi som bär slöja och bor här i Europa har svårt att alltid hitta passande kläder för oss så det är härligt med sådana webbshopar ♥

Tack för alla mejl jag har fått av er läsare om ayisah.com där ni berättar om er tacksamhet, det är inget att tacka för självklart.

Länkar: Klänningen, sjalen, hair bun

Kommentera

