THESE DAYS

kIMG_7364Hej på er kära läsare. Här sitter jag äntligen, efter att ha rensat min garderob från sjalar, kläder och smycken. Shit alltså vad mycket grejjer man har som inte man har använt eller som inte man använder längre. Dem här dagarna har jag bara läst böcker och tänt ljus i mitt rum, druckit latte riktigt skönt är det iallafall. Igår lagade mam till oss tepsi som jag älskar och det är ett irakiskt maträtt. Består av kryddad lök, auberginer, chili, hemgjorda köttbullar och potatis i en ugnsfat supergootttt! Köttbullar man köper fryst är jätteäckliga enligt mig så hemgjorda köttbullar är alltid bäst. Och nu ska jag bara kanske kolla på en serie och sedan läsa en bok och lägga mig. God.natt.♥.

Kommentera

