HEMMA HOS MIG


IMG_7499IMG_7498IMG_7502Heeej kära läsare! Idag var det planerat att jag och Ninoo skulle ta en promenad och ta något fika. Fast är förkyld och mår inte bäst och dessutom är det kallt ute så det blev så att hon kom hem till mig så vi pluggade i mindre än en timme tillsammans därefter blev de lite fika, choklad, kaka, te mm haha vi satte oss på min matta det känns skönt att sitta lite hur man vill. Det var faktiskt kul haha min lillebror tycker att det är kul när hon är hemma hos oss det tycker ju jag med. Så ja, det var min dag hon var här ca 3 timmar och det är ju jättekul, men men nu ska jag kanske plugga lite till och sen bara sätta mig läsa bok och titta sen på något. Ha det så bra allihop. Imorgon kommer jag att skriva om whoishussain organisation så håll utkik.

Kommentera

