NØVΣMBΣR

IMG_7559 IMG_7562Jag tror att jag har fikat under hela mitt liv?! Men vem kan vill inte äta mammas goda muffins liksom och äta nötter typiskt vad de flesta irakier måste göra varje dag.

Tiden flyger iväg och så är November här alltså. Det känns som om man inte hinner göra så mycket, tiden bara rullar  på liksom. Ja, men sådant är livet. Känner mig så lat vaknade vid 13 idag ”igår” och sov igår vid typ 2.30 annars brukar jag inte göra det alls. Sedan har dagen känts lite seg, jag var trött och sömnig hela dagen så nej nej aldrig sova så mycket. Klockan är nu typ 02.03 när jag skriver inlägget så det är bäst att gå lägga mig för att imorgon har jag mycket plugg. Ska förmodligen lägga upp ett citat imorgon så håll utkik. Godnatt.Kära.Läsare.♥.

Kommentera

