GODASTE KYCKLINGEN

image

image

imageGårdagens middag stekta och kryddade kycklingsfiléer med ugnsgrillade tomater, vitlöksås, youghurt och sallad serverades med saffranris. Dunder.Gott. Dem här kycklingsfiléerna kryddade Mam dem och därefter stekte dem i ”några” timmar bara under lågvärme alltså gott som fan.
Alltså även om det låter enkelt all tillaga så är mammas mat alltid speciell och jag föredrar den före allt annat mat ♡.
Juste hej förresten haha, idag första dagen skolan började och direkt två prov liksom och imorgon ett till kaos alltså. Min hjärna hinner inte med tror jag haha, fast håll upp tummar och tår för mig snälla och önska mig lycka till. Ha en fortsatt bra, Måndag hörni♡

Kommentera

