TE & PEPPERKAKA

IMG_7721 IMG_7720Sitter här, njuter av mitt varma te och äter pepparkakor. Snart är vintern och julen här ju, det är lika mysigt och härligt varje år. Äta varma saffransbullar, dricka te, göra snögubbe med lillebror och dricka varmchoklad ute, vara under samma filt med mina syskon och bråka om vem som ska få sitta själv på soffan, härligt ju!  

Idag har min dag varit helt vanlig såsom alla dagar är förutom att jag har haft lite värk bland annat huvudvärk, hoppas inte jag blir förkyld igen snart…. Men nu ska jag kolla på min persiska serie, ha en fortsatt fin kväll kära ni ♥

Kommentera

