HUNGER GAMES

IMG_8087 IMG_8089Idag blev det bio i sergel där vi kollade på The Hunger games: mockingjay 2, den var ju bra med ett bra slut dock så tyckte jag att de 2 första filmerna av hunger games var bättre. Snacks med smak av sourcream smakar ju superbra!

Annars har veckan rullat på och imorgon är det sista dagen därefter blir det loooovvv! Skönt men långtråkigt tycker jag, men lite vila behöver man iallafall, jag kommer ändå ha ett stort matteprov som jag måste plugga bra till så då har jag ju lång tid på mig. Ikväll vill jag kanske skriva ett inlägg om 2 nya sjalar och en elegant klänning från ayisah.com tills dess så får ni hålla utkik. Ha det bäst kära ni ♥

Kommentera

