SJALAR & KLÄNNING

IMG_8155 IMG_8154 IMG_8149 IMG_8134 IMG_8158Mina 2 fina sjalar och denna långa klänning kommer från ayisah.com. Den blåa sjalen är jag helt förälskad i jag lovar, blå färg är min favoritfärg och dessutom så är både mönstret hur snyggt som helst och materialet är så luftigt, bra och mjukt! Den rekommenderar jag verkligen ni hittar den HÄR finns i två andra färger till, jag har också den i svart färg med senapsgul mönster dock tror inte jag att den finns kvar men kika gärna in där. 

Den andra sjalen är i färgen brun med senapsgul mönster, samma material som den blåa sjalen, det som är bra också med dessa sjalar är att den har inga sömmar längst ut kanterna av sjalen då kan man ta på sig den utan att behöva vika in sjalen det är betydligt finare tycker jag. Den bruna sjalen hittar ni HÄR. Dock så finns inte klänningen längre i lager nu när jag kollade in där men vem vet den kanske kommer igen. Men det finns andra klänningar att kolla in 🙂 

Men det som är bra med ayisah.com är att dem har sjalar som inte är så lätt att få tag på här i Sverige, materialet är så mjukt och sitter fint på huvudet förutom att färgerna är så fina. De har mellandagsrea upp till 70% som börjar den 25/12- 2015 till 3/1- 2016 så kika in där då så kanske ni hittar något fint, det gör ni säkert. Nu önskar jag er en fortsatt fin Söndag kära läsare ♥

Kommentera

