FAVORITHÖRNA

IMG_8279Hellu kära ni! Sova, vakna, skola, mat, plugg, serier om och om igen haha, så det rullar på liksom inget speciellt förutom kylan ute så kallt! Idag hade jag lite plugg och sådant jag skulle göra klart men har inte kommit in i rutinen än har inte haft lust att göra något men men jag måste ju plugga, så jag städade mitt rum jag blir så störd av att den ska vara stökig för då kan inte jag sitta där. Så städade därefter gjorde jag en kopp varm latte med ljus och filt och gjorde några uppgifter. Min favorit hörna är mitt skrivbord hemma så mysig tycker jag förutom köket såklart haha! Vilken är eran favorit hemma? Dela gärna med er. Men ojdå såg tiden precis haha tiden springer iväg när man ska göra något, men men imorgon kommer det ett recept så håll utkik. Natti natt ♥

Kommentera

