NEW IN

IMG_8385IMG_8443IMG_8354Var idag och köpte nya skor, haha lite sent nu när snön ändå är här men men vi har inte haft tid här hemma. Dessa kommer från Dinsko, så snygga de är! Helt förälskad i de är jag, valde korta för att jag tycker inte om långa vinterskor för då ska byxorna in i skorna och det är både fult och jobbigt tycker jag eller vad tycker ni? Köpte Nivea lip butter också vanligtvis använder jag vitt vaselin , alltså doften av de haha ville inte använda de 😛

Nu ska jag kila iväg och läsa min bok ”Bårhuset” det är en bok med flera noveller i så nu önskar jag er en riktig godnatt kära ni♥

Kommentera

