NYTT FRÅN AYISAH.COM

IMG_0035IMG_0038 IMG_0041 IMG_0050Min senaste beställning från ayisah.com är här, en guld/beige/grå sjal och en annan i samma modell fast i rosa färg samt en blå chiffong maxiklänning som jag är helt förälskad i. Den beigea sjalen är så snygg och sitter så bra på huvudet. Nu är ju det vinter och det blir mörkt ute väldigt tidigt så dessa bilder försökte jag att knäppa med flera lampor riktade mot plaggen med hjälp av min lillasyster. HÄR hittar ni den beiga sjalen och HÄR hittar ni den rosa, det är samma motiv som den beigea dock i rosa färg.

Den maxi och långärmade klänningen är i chiffongtyg och är fodrad med underkjol också då slipper man ha en långärmad tröja under eller leggings för att täcka sig. Väldig lätt att ha på sig, supersnygg i härliga färger. Den blåa är slutsåld vad jag tror för att den finns inte på webbshopen dock finns den i röd färg HÄR. Uppdatering: Den blåa klänningen finns nu att köpa på webshoppen, passa på att köpa den när de har fri frakt nu HÄR hittar ni den. Kika in på deras webbshop så hittar ni kanske något som ni kommer att tycka om. Men det här säger jag till er att den som köper en slöja/hijab av de kommer aldrig att ångra sig för att sådana motiv, färger och tyg går inte lätt att hitta vart som helst. Så in och kika nu, klicka HÄR för besöka deras webbshop.

Har någon här redan beställt något förut vad tycker ni isåfall? Dela gärna så bollar vi tankar och tipsar varandra om produkter.

Kommentera

