MYSIG DAG

IMG_0116IMG_0128kIMG_0119jIMG_0101.jpgkHej kära ni, det var några dar sedan jag skrev något här. Men men jag har haft det fullt upp här med prov och plugg. Men idag var jag ledig så jag var hemma hos Hobii (Ninoo) fikade och kollade på serie. Turkiskt kaffe riktigt bäst de är samma som arabiskt kaffe ju det är därför,haha. Det var en riktig härlig kväll och det var så mysigt hemma hos de. Därefter åkte vi till min farbror där det blev ett minifirande för att Irak vann fotbollsmatchen mot Qatar. Glädjetårar,lycka & stolthet. Så ja det var väl min dag. Vi åt även ute, kyckling kebabrulle är riktigt en favorit här med vitlökssås alltså jag smälter. Jag har haft en härlig dag och jag önskar att ni också har haft en sådan dag. Vad har ni gjort under dagen? Gnatt ♥

Kommentera

