PRESENT

IMG_0213IMG_0208IMG_0210Hej på er! Vad har hänt? Ni är inte aktiva längre som förr kom igen nu ♥ Hur har ni haft det idag? För min del så fyller Ninoo den härliga tjejen upp mina dagar och blir så glad när hon kommer till skolan och så tråkigt när hon inte är här. Idag fick jag dessa fina smycken av henne riktigt min stil smycken haha, älskade halsbandet så jättemycket då jag har börjat med Fatimas hand som många kallar. Ja, så det rullar väl på här med skolan, lathet, serier och plugg.Förresten vad tycker ni om bloggnamnen? Tycker ni jag ska ändra den igen? Ge snälla råd det hjälper och tips på namn med mitt namn eller smeknamn. Nu ska jag fortsätta att plugga lite då hörs vi senare, ha det bäst ♥e

6 reaktioner på ”PRESENT

  1. Det är alltid kul med presenter! 😀

    Skulle du vilja hjälpa mig med en sak?

    I 30 dagar har jag varit med i tävlingen Fitnessfighten, där jag följt kostschema och tränat en timme om dagen.

    Nu har jag blivit utsedd till en av 15 finalister.

    Priset är en träningsresa för två till Portugal, plus pengar, allt till ett värde av 50000 kr!

    Vill du hjälpa mig genom att klicka på den här länken och rösta på mig?
    (Andra uppifrån, till höger)
    http://woobox.com/888anw
    Kram

    Gilla

  2. Va fina smycken! 🙂 Sånt som jag skulle kunna ha på mig också, Men numera gör jag mina egna smycken. Halsband, armband och örhängen. Har följt din blogg tidigare, förstår varför jag började läsa den igen nu 🙂 Varit inaktiv ganska så länge. 😛

    Gilla

    1. Tack ska du ha fina du, ja de är eleganta tycker jag. Jaha,men vad kul då känner man sig liksom stolt över att göra något eget. Jaha amen vad kul att du följt min blogg tidigare. Prenumerera gärna genom epost så missar inte du inga inlägg. Kommer att byta bloggnamn på Måndag så håll utkik här så får du adressen. Kram

      Gilla

Kommentera

