RULLAR PÅ

IMG_0288k IMG_0248Hej på er kära ni! Vem ÄLSKAR rosa/lila solnedgång? Verkligen jättevacker utsikt jag har har från vårt hus haha hav fattas. Tänk om sitt hus skulle vara omringade av hav? Bästa. Helgen bestod bara av vila, mat, fika, plugg och umgänge. Systerfika, haha bästa vi sitter jag och syrran och snackar en massa. Skön var helgen iallafall haha, när måndagar kommer så längtar jag till fredagar haha redan första dagen av veckan haha. Men nu är jag upptagen har två prov imorgon och så sitter jag här och fortsätter att skriva haha. Har haft redovisning idag och fick provresultat på fysikprovet, ett stort A fick jag skön känsla 😛 Igår fick jag hem 2 nya sjalar från ayisah.com som jag ska visa er bara jag får tid och vill även skriva ett inlägg om bloggtips.

Nu ska jag avsluta här för att börja plugga i 6 timmar från och med den här minuten haha, önska mig lycka till nu för morgondagens två prov. Ha en fortsatt bra Onsdag ♥

 

Kommentera

