HELGEN

IMG_0307Hej på er kära ni! Den här helgen har varit den bästa! Ärligt talat så skönt att sova ut, vila och liksom bara chilla efter sömnlösa nätter, prov, sena skoldagar och bara plugg. Så jag, jag har bara ätit, kollat på serie, sovit, ätit kollat på serie haha skönaste ju. Haha nu får min elefantmugg bli lite känd den rosa har visst blivit en kändis 😛 Jag har börjat att dricka mer kaffe för varje dag som går kanske för att jag sover sent pga plugg och vill hålla mig lite vaken om dagarna? Btw det bästa och lättaste är att värma mjölk och den får faktiskt lite skum drack dock upp det så det syns inte på bilden sen häller du lite kaffepulver och socker. Alltså dricker jag inte kaffe med mjölk utan mjölk med kaffe om man ska säga så. Vad har ni gjort? Hur har helgen varit? Känns som om jag har börjat bli mindre aktiv nu men lite senare idag kommer det upp nog ett recept så håll utkik. Nu ska jag be och därefter kanske hitta på något. Ha en fortsatt skön Söndag, vila och ha det bäst nu alla fina som läser ♥

2 reaktioner på ”HELGEN

Kommentera

