F¡NALLY HOLIDAY

IMG_0318 Hellu! Så skönt nu med lov, från att ha 5 prov varje vecka till att ha en hel vecka utan stress och plugg. Bra med sömn, serier, mat och sist men inte minst umgås med familjen haha vi bor i samma hus men när jag har plugg ser jag knappt dem. Yaa, helgen har varit dunder. Det var middag hos fastern, vi körde all in med dricka (misstänk inte, ingen alkohol här 😛 ) och lördagsfirande av min kusin med hela familjen. Musik, skratt, huvudvärk och matkoma haha skön kväll var det. Söndag var det bara serier och städning hela dagen och igår var jag hemma hos N. Det var fika och serie, serie haha höjdpunkten i livet tror jag 😛 och imorgon ska det vara tjejmys hos mig då. Nu ska jag sätta in hörlurarna och stänga ut världen för här ska det designas några citat från Imam Ali som jag vill lägga ut senare under veckan här. Ha det bäst nu 

4 reaktioner på ”F¡NALLY HOLIDAY

  1. Läste nånstans att ngn skrivit att glockens juice, äpplena som är i har nåt med gelatin på eller nåt. Kommer inte ihåg så bra men var nåt med gelatin. Vet dock ej så bra, men man kan ju alltid maila dem:)

    Gilla

Kommentera

