PROV & PROV

IMG_0484Hej på er kära ni! Fyra stora och avgörande prov har jag denna vecka och bara 1 av 4 är avklarat. Känns så stressigt och för mycket så man hinner inte med. Hatar när man en vecka inte har några prov alls och en annan vecka fullproppat med prov. Haha och dessutom viktiga och avgörande är de, så jobbigt hehe särskilt när hjärnan bara ger upp 😛 Men ja, idag fick det bli en dag där jag pluggade lite, läste igenom och drack mitt varma oboy med nötter, gott! Denna vecka har jag några sjalar och en klänning som jag vill visa er från ayisah.com så först ska det fotas och så. Men nu så önskar jag er en riktig godnatt med söta drömmar så hörs vi. Håll upp tummarna för mig nu ♥

Kommentera

