KLÄNNINGEN & SJALARNA

IMG_0520IMG_0512IMG_0507IMG_0505 IMG_0510 IMG_0502IMG_0504Haha nu fick det här inlägget många bilder men men. Första bilden älskade jag faktiskt för att det är inte så lätt att få till en bra bild på svart färg med min kamera, men just den blev fin eller vad tycker ni?

Så ja, de här är mina senaste sjalar och klänning från ayisah.com. Klänningen älskade jag, så snygg! Ibland vill man höra bra saker eller dåliga saker från de som har provat ett plagg för att man ska veta om man ska köpa eller inte. Iallafall är det så för mig, så det är bra att läsa från mig om vad jag tycker om deras produkter. Deras sjalar är mina favoriter och till vardags är det alltid deras sjalar som jag har på mig. Eftersom att de sitter så fint på huvudet och så sköna, du svettas absolut inte heller med de! Bättre får man leta efter liksom. 

Den svarta polychiffong klänningen hittar ni HÄR, som ni ser så har den ett vackert broderi på framsidan och en dold dragkedja bak på ryggen. Den sitter varken tajt eller fult utan den sitter väldigt fint med ett vackert fall och är perfekt för sommaren då den har innerkjol/innerklänning, kommer att bli sommarens favorit nog för min del!

Den senapsbruna sjalen hittar ni HÄR. Jag tror motivet är Sultan Ahmet moskéen i Turkiet och Bosporenbron. Färgen på den var superfin dock så är inte bilderna så bäst på den men försökte visa vilken färg den har. Den mörklila blommiga sjalen hittar ni HÄR.

Så ja, in nu och kika in deras hemsida för snygga sjalar, kläder och för en snabb leverans ♥

2 reaktioner på ”KLÄNNINGEN & SJALARNA

  1. Hejsan Fatima! Jag har nominerat dig till att göra en ”Tag” som finns på min blogg. Svara mer än gärna på frågorna, skulle vara superkul att få läsa! 🙂

    Gilla

Kommentera

