Önskan

Gud vad jag önskar att vara bland dem här människorna som är över 20 miljoner och besöka imamens grav i Karbala 😦

mäktigt att över 20 miljoner människor besöker en grav! Sitter hemma och tittar live på tv på människorna som är i Karbala . Må gud låta människorna som är i Irak nu återvända till deras hem och familjer oskadda.77b8235e471d0326430f6a706700d8fa Mideast Iraq Ashoura arbaeen-at-karbala IMG_8416

8 reaktioner på ”Önskan

    1. För att hussein var en symbol för frihet , av honom lär vi oss att stå emot förtryck och stå för rättvisa de därför.

      Gilla

      1. Jag pratar nu om just imam hussein och vet precis att islam symoliserar också frihet, rättvisa osv och menar inget illa så jag vet inte varför du skriver på ett sätt där du visar ditt hat för imamen men jag respekterar ändå din åsikt för det är va du tycker och är upp till dig såklart Tack.

        Gilla

      2. Ja och jag har skrivit att jag respekterar din respekt så klart och är inte emot dig eller din åsikt. Ha det gott.

        Gilla

      3. Profeten Mohammed, Aisha, Omar Ibn Al khattab m.m symboliserar också islam ju. Att vallfärda på dessa grunder är skrattretande. Många muslimer dödades med orätt, orättvisa och hat, svek. Varför uppmärksamma dessa år efter år? Det är nästan som Kristendomens helgonförklarande. Varför påstås man att det är shirk och inte detta?

        Gilla

      4. Ja profeten symboliserar islam. Men jag anser inte att Omar gör de tyvärr. Du har din åsikt ocvh jag har min åsikt walsalam syster.

        Gilla

Lämna en kommentar