LÖRDAGEN

IMG_0244IMG_0245 Godmorgon eller hej hej! Vaknade för nån timme sedan, skönt att få sova ut under helgerna det är det bästa med helger ju. Igår hade vi min faster och farbror här över med fika, snack och en massa roligheter. Vi drack saffran, så gott särskilt nu på vintern att värma sig med något sött och gott. Så ja, det var min lördag. Snart måste jag skriva klart min krönika som jag håller på med det är en skoluppgift ska skriva klart, rätta, lacka och skicka in den. Jag älskade den haha inte för att skryta men det var faktiskt jättebra, men jag får veta vad ni tycker om jag lägger ut den vad tycks? Har två prov denna vecka, engelska och franska helvete liksom men man får hålla upp tummarna. Vad har ni gjort igår och vad ska ni göra idag? Åh juste det är ju alla ♥ dag idag, glad alla hjärtans dag haha för mig är ju det en vanlig söndag men många av er därute firar säkert.Juste, tänkte fråga er vad tycker ni om jag ska byta bloggnamn till Fatooshe så blir det ett kort och lätt namn att komma på du kan rösta där nere. Ha det bäst nu♥